środa, 23 listopada 2011

Snack Vegas : kminkowy, cebulowy, paprykowy, Eurohansa, Biedronka

Po 22 g. Na rynku są batoniki zbożowe-słodkie, batony z orzechami-raczej słodkie. To jednak wersja wytrawna. Kupiłam z ciekawości. Miał być opis wszystkich trzech smaków, będzie tylko jednego - pierwszego...

Paprykowy
Orzechy arachidowe prażone 45%, ekstrudat ryżowy 20%, polidekstroza, syrop glukozowy, papryka liofilizowana 4%, tłuszcz roślinny, maltodekstryna, sól, papryka suszona w proszku 1,5%, oregano, lecytyna sojowa.
449 kcal, 12,5 g białka, 55,5 g węglowodanów, 21 g tłuszczu.
Po prostu nie do przejścia. Wydawało mi się, że połączenie orzeszków ze słodkimi płatkami ryżowymi nie komponuje się ani trochę z papryką - i miałam rację. Batona zjadłam ledwo, niejako zmuszając się do niego. Nie kupię więcej. Dwa pozostałe oddałam siostrze i... wciąż leżą sobie w szafce w kuchni czekając na swój lepszy dzień.


Ocena : 1/6
Kaloryczność : 98 kcal/szt. 22 g

Kminkowy

Orzechy arachidowe prażone 45%, ekstrudat ryżowy 20%, polidekstroza, syrop glukozowy, tłuszcz roślinny, maltodekstryna, kminek 4%, sól, lecytyna sojowa.
502 kcal, 15 g białka, 43,6 g węglowodanów, 32 g tłuszczu.
Kaloryczność : 110 kcal/szt. 22 g

Cebulowy
Orzechy arachidowe prażone 45%, ekstrudat ryżowy 20%, polidekstroza, syrop glukozowy, cebula suszona cięta 4%, tłuszcz roślinny, maltodekstryna, szczypiorek liofilizowany 2%, sól, lecytyna sojowa.
493 kcal, 13,8 g białka, 48,9 g węglowodanów, 29 g tłuszczu.
Kaloryczność : 108 kcal/szt. 22 g

Zakupione : Biedronka
Cena : 0,99 zł

5 komentarzy:

  1. dziwne, mnie wszystkie 3 smakowały i to bardzo... :)

    OdpowiedzUsuń
  2. A moja mama się nimi zajada:)

    OdpowiedzUsuń
  3. A mi cebulowy smakował.

    OdpowiedzUsuń
  4. ja z kolei nie mogłam przebrnąć przez kminkowy. Jedyny batonik, którego nie zjadłam;P

    OdpowiedzUsuń
  5. Czekolady Schogetten, które zamierzasz opisac są bardzo dobre :) szczególnie ta 3-warstwowa oraz kawowa :) na mnie zrobiły dobre wrażenie!

    OdpowiedzUsuń