wtorek, 22 listopada 2011

Chrupiące plasterki jabłka Just fit z cynamonem, Paula, Biedronka

Też w wersji naturalnej.
Susz jabłkowy z cynamonem :> Jabłko 98%, suszony koncentrat cytryny, cynamon 0,3%, kwas askorbinowy. 314 kcal, 1,7 g białka, 76,2 g węglowodanów (69,8 cukrów), 0,3 g tłuszczu (0,1 nasyconego), 14,7 g błonnika. Lecz paczka ma tylko 20 g :> Toteż ma 63 kcal.
Obawiałam się, iż tak jak chrupsy mogą być kwaśne w cytrynowy sposób - przez koncentrat cytryny... Kupiłam je jednak, ze względu na posmak cynamonu oraz niską cenę.
Obawiałam się niepotrzebnie. Jabłka naturalnie komponują się ze smakiem cynamonu - zatem trudno było ten produkt zepsuć. Chrupkie jabłuszka, wysuszone ze skórką, z delikatnym posmakiem przyprawy. Cynamon nie rzuca się zbyt mocno, jest jednak zauważalny. Co mi się w nich nie podobało? Tak mała paczuszka. Bardzo żałowałam, że kupiłam tylko tyle, a jest to produkt sezonowy, naogół niedostępny.

Ocena : 5/6
Kaloryczność : 314 kcal/100 g, 63 kcal/paczka 20 g
Zakupione : Biedronka
Cena : 1,99 zł

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz