poniedziałek, 6 grudnia 2010

Pasta tuńczykowa

Nareszcie coś własnej roboty.
Sugerując się przepisami znalezionymi w sieci, wyczarowałam takie coś :)

Składniki :
- puszka tuńczyka w sosie własnym w kawałkach
- 1 jajko ugotowane na twardo
- 2 łyżeczki majonezu
- 1 łyżeczka musztardy (w moim przypadku kaszubskiej, z wyraźnymi ziarnami gorczycy)
- pół łyżeczki chrzanu (dla chętnych)
- 2 łyżeczki suszonego szczypiorku
- pół łyżeczki czubrycy czerwonej ostrej (dla chętnych)
- szczypta papryki ostrej (dla chętnych)
- szczypta pieprzu ziołowego
- sól do smaku
 
Wyjęłam tuńczyka z puszki odsączając go z sosu. Dodałam jajko. Rozgniotłam widelcem. Dodałam przyprawy mokre, następnie suche. Wszystko ze sobą wymieszałam.
Rodzina twierdzi, że wyszło smaczne.

Chciałam się usprawiedliwić dlaczego używam tak dziwnej przyprawy jak czubryca (wersja czerwona, ostra). Całkiem niedawno odkopałam ją na półce z przyprawami, zainteresowała mnie. Testuję ją zatem zgodnie z zaleceniami : jaja, twarogi, mięsa.

Łatwość przygotowania : łatwe

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz