poniedziałek, 13 grudnia 2010

Twaróg delikatny czosnkowy, President

Poprzednio oceniałam chrzanowy.
 Trochę wytrąconej wody po otwarciu opakowania może zniechęcać, ale to coś naturalnego, starczy twarożek wymieszać, by uzyskać naprawdę kremową, delikatną konsystencję. Czosnek sprawia, że twarożek nabiera lekkiego kolorku. Nie znajdziemy tu pokrojonych ząbków, co jest chyba plusem. Wyważony smak, wiadomo co się je, ale nie ma się wrażenia jedzenia czosnku na surowo. Z zamiłowaniem pochłonęłam szybciutko całe opakowanie tylko za pomocą łyżeczki, naprawdę pyszny.
Nie jestem w stanie obecnie zdecydować który twarożek z serii czosnek-szczypiorek-rzodkiewka-ogórek-chrzan-śmietankowy i ponoć paprykowy (nigdzie nie widziałam) jest moim ulubionym. Nie próbowałam śmietankowego i paprykowego. Czosnkowy, szczypiorkowy i rzodkiewkowy są moim zdaniem najlepsze, ale nie umiem powiedzieć który najlepszy, być może powinnam przeprowadzić więcej testów ;)

Ocena : 6/6
Kaloryczność : ponoć około 88 kcal/100g

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz