środa, 22 grudnia 2010

Płatki owsiane z mlekiem, pomarańczą i czekoladą, NesVita

To moje drugie podejście do płatków owsianych od NesVity. Poprzednim razem byłam z nich mocno niezadowolona, jednak zdecydowałam się na zakup kilku sezonowych smaków, w tym tego, aby przekonać się czy cała seria jest tak niesmaczna.
Miło się rozczarowałam. Płyn od płatków był przyjemnie (lecz bardzo subtelnie) czekoladowy, same płatki nie wydawały się już tak sztuczne, brak było wyraźnego posmaku mąki/proszku, do którego się przyczepiłam poprzednim razem. Całość była zdecydowanie smaczniejsza, brakowało mi jednak wyraźniejszego smaku pomarańczy, a i czekolady było jak na lekarstwo. Jednak to płatki z dodatkiem, a nie misz-masz wszystkiego po równo, trzeba być wyrozumiałym ;)
Szukającym świątecznych smaków (a pomarańcze z czekoladą zdecydowanie do nich należą) – jako szybkie śniadanie mogłabym ewentualnie polecić, ale koneserzy to się chyba nie przekonają.

Ocena : 4/6
Kaloryczność : 200 kcal/porcja

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz