wtorek, 31 maja 2011

Płatki owsiane z mlekiem, jabłkami i cynamonem, Nesvita

Saszetka 50 g. Skład : płatki owsiane 68%, cukier, mleko pełne w proszku 9,4%, suszone jabłko (jabłko 3,7%, suszony koncentrat cytryny), aromaty, sól, cynamon w proszku.
W porcji : białko 5,9 g, węglowodany 34 g (cukry 14,2 g), tłuszcz 3,5 g (nasycony 1,3 g), błonnik 3,1 g.
Po zalaniu, wymieszaniu i odczekaniu, przed ostatecznym wymieszaniem :
Nesvita jest po prostu mocno słodka. Czuć było dużo mleka w proszku, zalałam ją taką ilością wody, iż zawiesina była gęsta. Płatki same w sobie (owsiane) - normalne, smaczne. Jak na coś takiego - kawałki suszonego jabłka nawet duże, bo zlokalizowałam kilka sztuk. Niestety - nie czuć było cynamonu. Nie było to zwykłe jabłko - jak świeże, ale nie było też w koncepcji jabłka pieczonego z cynamonem. Smakowało po prostu jak suszone jabłko, a może gdzieś w tle, daleko, pojawiała się nuta "czegoś", co chyba miało być tym cynamonem.
Po ostatecznym wymieszaniu :
Płatki w porządku, nie zasłodziłam się zbyt mocno (tylko porządnie, heh), ale mogłyby być nieco bardziej cynamonowe, skoro miały być takie właśnie. Niebo lepsze od porzeczek czy ananasa... a porównywalne do np. brzoskwini.

Ocena : 4,5/6
Kaloryczność : 197 kcal/porcja
Zakupione : lokalny supermarket

4 komentarze:

  1. Z owsianek nesvity to chyba tą lubię najbardziej...daję do niej szczyptę cynamonu, więc smak jest bardziej wyrazisty. Takie same płatki są również z fitelli, a mają niej cukru

    OdpowiedzUsuń
  2. Gdyby dodać cynamonu - z pewnością byłyby bardziej wyraziste.
    Teraz wchodzi na rynek smak papai. Szukałam go w kilku sklepach - brak. Dodatkowo wątpię w rzetelność informacji, gdyż ananasowe też są ponoć nowością, ja je kupiłam już dawno temu i dawno temu zrecenzowałam ;) Myślę jednak, że papaja byłaby dość ciekawa.
    Owsianki z Fitelli już zupełnie nigdzie nie widziałam, a zawsze pieczołowicie się za nią rozglądam. Może powinnam odwiedzić delikatesy typu Bomi? Doczytałam, że w sieci Abo-udane od 6 czerwca ma być promocja na tą owsiankę.

    OdpowiedzUsuń
  3. Owsianki z Fitelli kupiłam w osiedlowym sklepiku oraz w małym Torgu. Trochę mały wybór smaków, bo tylko jabłko, malina i truskawka. Jestem bardzo ciekawa tej papai, jutro wybieram się do Tesco, tam zawsze jest duży wybór. Może znajdę chociaż tą o smaku pomarańczy, bo nie było jej w nawet dużych sklepach

    OdpowiedzUsuń
  4. Byłam w Tesco dziś akurat.
    Nie było Nesvity papaja, była malinowa ;)
    Natomiast wybór wśród Fitelli taki już po prostu jest - są tylko 3 smaki. Ręka powędrowała mi po jabłko z cynamonem, gdyż maliny chyba nie było akurat.
    Nie było też miętowego musli Fitelli, na które poluję :)
    W osiedlowych sklepach od ładnych paru dni, codziennie, rozglądam się za poszukiwanymi rzeczami - niezmiennie ich nie ma :) Dlatego doczekam chyba do 6.06 i przejdę się do Abo, a w razie czego do Bomi.
    Rozglądałam się też za 7days double :> I, co prawda z przeszkodami, udało mi się je kupić. "Gdy nadejdzie ich dzień" - pojawi się też recenzja.

    OdpowiedzUsuń