piątek, 20 maja 2011

Jogurt Gracja kokos, Muller

Trzeci nowy smak. 150 g.
Jogurt (mleko, żywe kultury bakterii jogurtowych), wsad kokosowy 23% (woda, cukier, płatki kokosowe, syrop g-f, aromat), cukier, śmietana, dekstroza, aromat. 3,2% białka, 14% węglowodanów i 5,9% tłuszczu.
Lubię kokos, kokosowe napoje, kokosowe serki, kokosowe pomadki do ust, kokosowe płyny do kąpieli, kokosowe szampony/odżywki do włosów. Dwie inne, nowe, wersje smakowe Gracji były cudowne, zatem wobec tej miałam oczekiwania. Nie przejęłam się nawet raczej negatywną opinią wyszukaną w internecie (autorka niestety skasowała ten post), gdyż wyglądała mi na nierzetelną.

Po otwarciu moim oczom ukazał się jaśniutki jogurt z widocznymi od razu wiórkami kokosowymi. Do nosa dostał się bardzo, bardzo przyjemny i nawet intensywny zapach kokosu - takiego jak z kosmetyków (w sensie mocny, intensywny). Niestety zauważyłam nieco "wody" na górze jogurtu (to mnie nie zniechęciło). W czasie przygotowywania produktu do obfotografowania - okazało się jednak, iż jogurt po prostu jest dość (jak na mullera) rzadki - mimo śmietany.
O ile kokosu było naprawdę dużo, jego wiórki nie były przemielone na pył, były nawet spore, prawdziwe - to sam jogurt nie był zachwycający. Rozumiem, iż nie chcieli przesadzić ze słodkością, jednak to, iż wyczuwałam kwaskowość właściwą dla jogurtów naturalnych - nie było już takie fajne. Nie do końca gęsty jogurt i konkretne wiórki kokosa utworzyły nieco rozwodnioną, niesłodką masę z wiórkami. Zdecydowanie spodziewałam się czegoś lepszego. O ile banan i ananas były rajem, to kokos akurat rajem nie był ;) Plus za porządne wiórki, minus za bazę.

Ocena : 4/6
Kaloryczność : 125 kcal/100 g (sporo), 187,5 kcal/opak. 150 g
Zakupione : Real
Cena : 0,71 zł

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz