piątek, 20 maja 2011

Twarożek z grubo krojonymi warzywami - z ogórkami, Hochland

Tak bardzo zależało mi na rzodkiewkowym, niestety ostatnio totalnie nigdzie nie mogę ich dostać i aż mi smutno. Ucieszyłam się więc na widok serii w lokalnym sklepie i jakoś przełknęłam kosmiczną cenę ;)
Tego typu ogórki zdecydowanie nie należą do mojej ulubionej formy ogórka.
Twaróg, śmietanka pasteryzowana, ogórek 11% (ogórek kwaszony, syrop g-f, aromat, koper susz, pieprz), sól, ekstrakt pieprzu. Białka 14, węglowodanów 2, tłuszczu 6.

Konsystencja twarożku już znana - trafiają się naprawdę spore kawałki nierozmielonego twarogu. Ogórków nie jest, w ilości kawałków, dużo, to mała kostka, krojone ze skórką. Ich smak, przez co smak całego twarożku, nie przypomina mocno skisłych ogórów, lecz takie lekko ukiszone z dużą ilością koperku. Tak, czuć wyraźnie koperek; nie jest to jednak smak ogórka małosolnego/konserwowego, na szczęście.
Produkt, jeśli ktoś lubi takie połączenia - z pewnością dobry i smaczny. Mnie nie zachwyca, ale to ze względu na wariant smakowy, papryka i szczypiorek były smaczniejsze (muszę jeszcze spróbować rzodkiewki).
 
Ocena : 4/6
Kaloryczność : 114 kcal/100 g
Zakupione : lokalny spożywczy
Cena : 3,50 zł

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz