wtorek, 9 sierpnia 2011

Serek zero-zero jabłko-gruszka, Maćkowy

Z ziarnami zbóż. 150 g. 0% tłuszczu.
Mleko, wsad jabłko-gruszka ze zbożami, białka mleka.
Wsad to jabłko 2,1%, gruszka 2%, zboża 1,9% : żyto, pszenica, otręby pszenne, jęczmień, owies; skrobia mod. kukurydziana, siemię lniane, sukraloza, aromaty, beta-karoten.

W 100 g : 57 kcal, 8,2 g białka, 5,1 g węglowodanów (2,6 cukrów), 0 g tłuszczu, bez błonnika.
Jakiś czas temu wywiązała się o nim dyskusja w komentarzach :> Jadłam go już wiele razy, potem na jakiś czas zniknął mi z oczu, by ponownie się pojawić, za koszmarną cenę w "burżujskim" sklepie :D
Serek bardzo przyjemnie pachnie, słodkimi jabłkami w połączeniu ze słodkimi, ziarnistymi gruszkami. Do tego masa ziaren i oczywiście zapach mleczny. Owoców może nie jest dużo - ledwo powyżej 4%, ale to i tak więcej niż zazwyczaj; w dodatku - są zboża, w jak na zboża dużej ilości :>
Serek, mimo iż barwiony beta-karotenem, nie jest ciemny. Jest bardzo gęsty, lecz nie galaretkowaty. Z powodu zerowej zawartości tłuszczu - nie jest kremowy, a raczej po prostu gęsty i aksamitny.
Bardzo dobrze smakuje. Dodatki są niewielkie, lecz wyczuwalne. Całość, owszem - jest słodka, lecz nie przesadzona; Danio wydaje się bardziej cukrowe.
Spora ilość białka i minimalna ilość węglowodanów/cukrów oraz zdrowe ziarna przemawiają na wielką korzyść tego produktu. Dostępny też w innych smakach :> O niebo lepszy od jogurtów z tejże serii. Mocno polecam :> Tym razem posłużył mi jako dodatek do lekko kakaowych naleśników - nadał się :>

Ocena : 5,5/6
Kaloryczność : 57 kcal/100 g, 86 kcal/opak. 150 g
Zakupione : Bomi
Cena : 1,95 zł

6 komentarzy:

  1. Kurde 1.95???? Ja kupuje po 1.29 w Biedronce. Rzeczywiście koszmarnie wysoka cena ale jaki smak :)
    U mnie to jest tak ze jak mam ochote na te jerzynowe to są tylko jabłko-gruszka i na odwrót. zawsze kupuje je sobie na zapas bo szybko wykupują z Biedronki. Masz racje są idelane jako nadzienie do nalesników czy gofrów :) bardzo je lubie. Ja zauważyłam ze w niektórych pudełeczkach prawiwe w ogóle nie ma tych ziaren są małe ilości a w innych napakowane do groma :)Nie jest tak jak piszesz ze jest ich dużo bo to zależy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Widać wiele razy miałam szczęście. Chooociaażż... w tych ostatnim może rzeczywiście jakoś jakby mniej? Jednak nie zdążyłam porządnie zauważyć, bo rozsmarowałam na naleśniku :>
    No niestety, 1,95 w Bomi... Jakby to było u mnie w Biedronce, to też robiłabym zapasy, hehe :) Tak to były tylko w lokalnych spożywczakach, jakieś 1,60 zł...

    OdpowiedzUsuń
  3. Nigdy nie jadłam tego serka, a wygląda apetycznie i sądząc po opisie, jest bardzo smaczny :) Mam pytanie: w jakich smakach dostępny jest ten serek?

    OdpowiedzUsuń
  4. ja dzisiaj nalesniki tez jadlamz tym serkiem tylko jarzynowym i bylo bardzo malo ziaren (jak dla mnie to dobrze :) )Ale babka w biedronce mówila ze te serki furore robią i szybko schodzą. moja mama byla wczoraj i kupiła mi tylko 2 bo wszytkie wykupili i to wykupili jablko-gruszka a zostaly jerzynowe. ostatnio nie moge ich dostac a jak je widze to biore wszytkie 10 i wydaje na nie jakies 11 zł. ale mam na tydzień :) chyba sie uzależniłam od nich bo musze jednego dziennie zjesć: albo z nalesnikami, goframi lub bułką

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj, nie mogłabym codziennie ich jeść. Wolę, a wręcz potrzebuję, urozmaicenia :>
    Smaki : http://www.mackowy.com.pl/productsDetails.php?recordID=25

    OdpowiedzUsuń
  6. ja jem na zmiane raz jabłko-gruszka a raz jeżyna :)Smakują mi :)

    OdpowiedzUsuń