wtorek, 16 sierpnia 2011

Hit minis o smaku cappuccino, Bahlsen

130 g.
Herbatniki-markizy z kremem o smaku cappuccino 27%. Więcej niż przy twistach. Wspominałam o nich przy opisie wersji klasycznej czekoladowej.
Mąka pszenna, tłuszcz roślinny, cukier, cukier inwertowany, słodka serwatka w proszku, wodorowęglan sodu i difosforan disodowy, mleko w proszku odtłuszczone, sól, kakao o obniżonej zawartości tłuszczu, skrobia pszenna, aromaty, kwas cytrynowy, jaja w proszku. 493 kcal, 6,3 g białka, 65,2 g węglowodanów (25 cukrów), 23 g tłuszczu (12,1 nasyconego), 2,4 g błonnika.
Gdy jestem w tym markecie zawsze, ale to zawsze kupię coś za dużo. Ostatnimi czasy, jak już widziałam minisy, to raczej tylko czekoladowe, a smak cappuccino lubię... więc mnie skusili. Cena była też do zaakceptowania.
Jeden markiz ma ponoć 6,5 g, powinno być 20 sztuk. Chciałam tu zauważyć, że to więcej niż przy wersji twist.
Jasny herbatnik, jasno-brązowy krem. Bahlsen idzie w stronę wymiany herbatników na kakaowe - w wersjach klasycznych tylko czekoladowe mają jasny, cała reszta ma już ciemne herbatniki.
Herbatników w istocie - znajdowało się 20 sztuk, w 2 rządkach. Ciasteczka niewielkie, przyjemne dla oka. Jednak konkrety, konkrety.
Zwyczajny dla Hitów herbatnik - chrupki, lekki, nie mocno maślany ani nie "ciężki", nie mokry. Z tłoczeniem nazwy. Ciacho złożone podobnie do Twist - tłoczenie widzimy tylko "na górze", a od dołu już nie. Krem ma jasno brązowy kolor i pachnie masą tłuszczowo-mleczną z aromatem cappuccino. Jedzony osobno - smakuje tymże cappuccino, a wraz z herbatnikiem nieco gubi smak - do przewidzenia oraz do zaakceptowania.
Ciacha smaczne, ale bez żadnych wielkich porywów. Twist choco wydały mi się smaczniejsze (chyba przez te czekoladowe chrupki w strukturze herbatnika).

Kaloryczność : 493 kcal/100 g. 5 sztuk = 32,5 g = 160 kcal.
Zakupione : supermarket Grosz
Cena : 2,46 zł

2 komentarze:

  1. Kiedyś jadłam hity o tym smaku ale takie normalne nie mini. Jakiś czas temu mama kupiła w Carrefourze Hity o smaku tirasmiu. Była to limitka. I też mi smakował

    OdpowiedzUsuń
  2. Tiramisu to jednak nie cappuccino :) Wiem, że pełnowymiarowe są obecnie dostępne w tym smaku :)

    OdpowiedzUsuń