sobota, 30 kwietnia 2011

Guma do żucia Orbit truskawkowa, Wrigley's

27 g, 14 pasków. Z braku innych ciekawych smaków zdecydowałam się na truskawkową będąc przy okazji w Auchan.
Jadałam już mixy smaków : jakieś porzeczkowe itp.
Chciałam się przekonać jak wypada na ich tle truskawka.
Tuż po otwarciu opakowania uderza bardzo przyjemny, truskawkowy zapach, no takiej sztucznej co prawda, ale intensywnej truskawki.
Guma natomiast jest jasna i blada - hura, nie dodali przesadzonych barwników. W smaku jednak... truskawkowa nie jest. Jest bardziej orzeźwiająca niżeli owocowa. Ma to niby swoje plusy, jednak oczekiwałam po niej czegoś innego.

Ocena : 3,5/6
Kaloryczność : 157 kcal/100 g, ok. 3 kcal/szt.
Zakupione : Auchan

2 komentarze:

  1. O! O! O! Truskawkowe niezbyt smaczne, cytryna całkiem dobra i ma trwały smak. Uwielbiałam właśnie te porzeczkowe o których piszesz - Orbit Red Fruit, ale nigdzie nie mogę ich dostać od prawie roku!!! :( :( :( Wiesz może, czy można je jeszcze gdzieś kupić?

    OdpowiedzUsuń
  2. Red fruit niestety nie wiem, dawno temu kupiłam w Carrefourze. Cytrynowej nie jadłam, ale być może się skuszę. Trzeba poszukać przy kasach w dużych marketach :)

    OdpowiedzUsuń