czwartek, 7 kwietnia 2011

Płatki owsiane Nesvita o smaku muffinki, z mlekiem i rodzynkami, Nestle

Z serii limitowanej, jako "nowość" w styczniu/lutym, ja kupiłam jeszcze przed Bożym Narodzeniem ;)
Białko 10,5%, węglowodany 69% (cukry 20,5), tłuszcz 7,1% (nasycony 2,3), błonnik 6%, sól 0,05%. Skład : płatki owsiane 68%, cukier, mleko pełne w proszku 9,4%, rodzynki 6%, aromaty, sól.
Po zalaniu i odczekaniu paru minut (pod przykryciem).
Po wymieszaniu.
Przechodząc do sedna : o ile rodzynek kilka było, nie były nawet takie złe; o ile był smak mleczny (sztuczny) z mleka w proszku; to smaku muffinki się tam nie doszukałam, a bardzo się starałam. Albo mam inne wyobrażenie o muffince, albo Nesvicie coś nie wyszło. Płatki były po prostu słodkie (nie tak jak cukier, ale jako posiłek po prostu słodkie były), co było uzupełnione dodatkowo przez słodkie rodzynki. Może nie takie słodziutkie jak smak sernikowy, ale jednak. Od sernikowego zdecydowanie mniej mi smakowały.
Kochane Nestle, nie wystarczy płatków posłodzić, dodać mleka w proszku, rodzynek i bliżej nieokreślonych aromatów, by uzyskać smak muffinki; postarajcie się mocniej ;)

Ocena : 4,5/6
Kaloryczność : 197 kcal/opak. 50 g

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz