niedziela, 10 kwietnia 2011

Kawa Jacobs kronung espresso, Kraft foods

Jakaś odmiana od kaw 3 w 1. Mała saszetka, 2 g, to przeciętne półtorej łyżeczki od herbaty. Espresso normalnie parzone jest z ekspresu ciśnieniowego, podawane w małych filiżankach, ma mniej niż 100 ml. Włosi by mnie zabili za to, co zrobiłam ze swoim espresso; to nie było już nawet normalne cafe americano - zalałam prawie 400 ml wody ;) Od jakiegoś roku nie smakują mi mocne kawy, więc muszę sobie jakoś radzić.
Jacobs cronat gold był dla mnie jakiś dziwny, więc bałam się sięgnąć po jego wersję knonung espresso. Niepotrzebnie. Kawa okazała się bardzo smaczna, nie miała takiego dziwnego jak dla mnie posmaku jak cronat gold. Tak mi posmakowała, że od razu zrobiłam sobie drugą ;)


Ocena : 5,5/6
Kaloryczność : 63 kcal/100 g, zatem 1,3 kcal?/saszetka :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz