poniedziałek, 11 kwietnia 2011

Kawa rozpuszczalna Douwe egberts black, Douwe egberts

Przypadkowe zakupy zakończyły się kupnem takiej kawy. Zależało mi na rozpuszczalnej, nie gold. Karmelowej Inki nie było, była Mokate premium cafe, ale cena mi się nie podobała. Ta natomiast była w niby-promocji, zaciekawiła mnie, wzięłam. Wersja black, 100% arabica. Na kawach to może się nie znam, ale udało mi się dowiedzieć, iż są dwa główne "rodzaje" kawy : arabica i robusta. Arabica szlachetniejsza, ale bywa kwaskowa (czego nie lubię).
Wypełniając jednak swoje urodzinowe postanowienia - nie zraziłam się 100% arabiki.
Nie udało mi się wytworzyć żadnej pianki, niestety, jednak w zasadzie nie miała się pojawić, więc nie ma rozczarowania. W zapachu inna od Nescafe/Tchibo, ale naprawdę nie umiem powiedzieć na czym polegała różnica. Bez cukru była gorzka, na szczęście nie mocno kwaskowa, co notorycznie zdarza się kawom, które dostaję w restauracjach. Po posłodzeniu, gdy już mogłam ją porównać do poprzedniej Jacobs espresso, stwierdzam, że mimo iż "kawa to kawa", to smakowała inaczej. Przywodziła mi na myśl kawy z kawiarni, takie z dobrego ekspresu. Jak na arabikę - smakowała mi. Najprawdopodobniej ponownie jej nie kupię, lecz dobrze było ją spróbować.


Ocena : 5/6
Kaloryczność : not known
Zakupione : Bomi
Cena : 15,99 zł / słoik 100 g

1 komentarz:

  1. Też kupiłam ta kawę Kawa rozpuszczalna Douwe egberts black, Douwe egberts ,była w promocji po 9.99 zł.
    Jednak dla mnie za gorzka,wolę łagodniejsze i smakuje mi jej siostra GOLD.Tą polecam

    OdpowiedzUsuń