niedziela, 17 kwietnia 2011

Serek twarogowy z wsadem brzoskwiniowo-marakujowym Yofrutta, Lidl

Białko 4,5%, węglowodany 16% (cukry 15), tłuszcz 4,2% (nasycony 2,8). Wsad 12%. Twaróg, brzoskwinie 9%, cukier, jogurt z niskotłuszczowego mleka, syrop g-f, śmietana, sok z marakui z zagęszczonego soku, modyfikowana skrobia, żelatyna spożywcza, pektyna, guma guar, mączka chleba świętojańskiego, naturalny aromat, kwas cytrynowy, koncentrat saflonu. Spulchniany azotem.
Przed otwarciem opakowania nie wczytywałam się w opis i byłam święcie przekonana, iż to serek homogenizowany typu Danio :)

Jakże zdziwiłam się, gdy zauważyłam, iż jest on puchaty - spulchniany i bliżej mu do puchatej bitej śmietany niżeli do homogenizowanego. Wsad znajdował się na dnie opakowania - kawałki brzoskwiń w syropie z sokiem. Sam serek był jasny, ale nie biały, przesiąknięty zapachem i aromatem wsadu, nie przesadnie słodki - dodatkową słodycz nadał mu wsad. Trudno było zmieszać serek i wsad, nie chciały się dobrze połączyć, a jak już je zmieszałam, to efekt nie był powalający. Smak całości oceniam całkiem pozytywnie, sok z marakui nadał mu egzotyczność. Dobry, tylko mocno sztuczny (składniki).

Ocena : 4,5/6
Kaloryczność : 120 kcal/100 g, 150 kcal/opak. 125 g
Zakupione : Lidl
Cena : 0,99 zł

2 komentarze:

  1. Bardzo fajny blog. Uwielbiam twoje recenzję na temat różnych produktów :D

    OdpowiedzUsuń