wtorek, 12 kwietnia 2011

Jogurt pitny Jovi 0% pomarańcza-mango, Obory

Jeden z kilku dostępnych smaków. Zajadałam się nimi w lecie. Teraz opis tylko jednego smaku, aby wskazać/przypomnieć, iż takie jogurty istnieją.
Jogurt ma miły kolor, połączenia mango i pomarańczy, na oko wydaje się kremowy. To jogurt pitny, więc z zasady nie może być bardzo gęsty, jednakże jak na jogurty pitne (porównując do serii "zero zero" czy nawet Bakomy) - jest bardzo gęsty. Nie zawiera w sobie kawałków owoców, po 0,9% pomarańczy i mango pochodzi z soków z koncentratu plus koncentrat marchwii. Barwiony dodatkowo kurkuminą. Nie zawiera cukru, ma za to maltitol, aspartam i acesulfam K. Czuć smak mango, nałożony na smak pomarańczy. Słodkich mango i bardzo słodkich pomarańczy. Mango jak z napojów o smaku mango. Oba smaki są tonowane przez mleko. Jogurt nie jest przesłodzony, chociaż w smaku słodziutki i pyszny. Trudno oderwać się od butelki. Gęstość jogurtu oraz bardzo smaczny wariant smakowy zapewnia u mnie temu produktowi wysoką notę.
Z tego co pamiętam - inne smaki są równie dobre. Wyjątkowo smakowała mi wanilia; w ananasowo-kokosowym rzeczywiście było czuć kokos na bazie słodkiego ananasa; natomiast truskawka była jak słodki dojrzały owoc (z wiadomych względów smakowała mi najmniej z nich). Warto czasem po nie sięgnąć. Szkoda, że cena nie jest niższa.


Ocena serii : 5,5/6
Kaloryczność : pomarańcza-mango 51 kcal/100 g = 127,5 kcal/butelka 250 g; wanilia 47 kcal/100 g = 117,5kcal/butelka 250 g; ananas-kokos 55 kcal/100 g = 137,5 kcal/butelka 250 g; truskawka 47 kcal/100 g = 117,5kcal/butelka 250 g

2 komentarze:

  1. Miałam okazję spróbować tego jogurtu o smaku waniliowym :) Szczerze mówiąc , średnio mi smakował .

    OdpowiedzUsuń
  2. Z tego co pamiętam, waniliowa wersja nie jest aż tak fajna jak ta. Jednakże zdecydowanie jej bliżej do wanilii niżeli jogurtowi Serduszko ;)

    OdpowiedzUsuń