niedziela, 19 czerwca 2011

Jogurt Jovi duet jagoda-wiśnia, Lactalis

Widziałam 3 smaki. Ponadto :
malina-czerwona porzeczka
truskawka-kiwi
Woda, mleko, cukier, serwatka w proszku, skrobia mod. kukurydziana, jagoda sok 0,05% z zagęszczonego soku, wiśnia sok 0,05% z zagęszczonego soku, aromat, koncentrat z marchwii, winogron i aronii, barwnik - karminy, żywe kultury bakterii, L. acidophilus i bifidobacterium.
W 100 g : 1,7 białka, 13 węglowodanów i 0,8 tłuszczu. To tłumaczy czemu produkt nazywa się "napój jogurtowy o smaku" :)
Koloru ciemno różowego - nie tak ciemny jak jagoda, ale ciemniejszy od koloru truskawkowego. W konsystencji jak jogurt pitny, zatem dało się go wypić, choć jednocześnie nie był jak mleko; zwykły "pitny" powiedziałabym. Zapach - piękne jagody i domieszka wiśni. Obawiałam się więc, że w smaku wiśni również nie będzie się czuć. Pomyliłam się. W smaku nutą przewodnią była właśnie wiśnia, a jagoda, będąc tuż za nią, była według moich kubków smakowych jednak na drugim miejscu (z czego bardzo mocno się cieszę). Jogurcik bardzo przyjemny, opakowanie 350 g do wypicia jest akurat "aby coś zjeść", nie na jednego łyka, a jednocześnie tak mocno nie zapycha. Ciekawi mnie jak smakowałyby pozostałe smaki, szczególnie truskawka z kiwi. Ogólnie bardzo smaczne, bo nie za słodkie, leciuteńko kwaskowe, ale przede wszystkim dość mocno owocowe.
 
Ocena : 5/6
Kaloryczność : 66 kcal/100 g, 231 kcal/butelka 350 g
Zakupione : partner sieci Lewiatan
Cena : 1,79 zł (promocja)

2 komentarze:

  1. A ja miałam okazję spróbować właśnie truskawkę-kiwi :) Generalnie nie przepadam za kiwi, ale to połączenie było całkiem ok. Jogurt był taki hmmmm... orzeźwiający ;) Osobiście wolę zwyczajny, truskawkowy smak, ale myślę, że Tobie zasmakuje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja bardzo lubię kiwi i wydaje mi się, że jego połączenie z truskawką byłoby niesamowite. Skoro piszesz, że smaczny i orzeźwiający, to chyba będę musiała udać się do sklepu :)

    OdpowiedzUsuń