środa, 1 czerwca 2011

Serek homogenizowany naturalny MenuB, Mlekovita

Obok suszonej śliwki, jabłka-gruszki i głogu-jeżyny.
Auchan, w którym go kupiłam, zadziwia mnie, że ma go w sprzedaży. Wydaje mi się, że nie widziałam go w Carrefourze czy Realu. Naturalnego wcześniej nie próbowałam, bo byłam rozkochana w Maćkowym 0% (opakowanie 250 g), ale oczywiście go nie było - tylko smakowe (a mi potrzebny był akurat naturalny beztłuszczowy), więc musiałam się jakoś ratować. 
Na wierzchu zebrało się trochę "wody" (vel. serwatki), to normalne.
Serek nie był taki galaretkowaty jak ten od Maćkowego 0%, był bardziej homo-homogenizowany (styl wszelkich twarożków typu własnie Menu B, Danio). Nie był leisty, ale wpadał właśnie w twarożek (co widać na zdjęciu), ale starczyło go lekko dotknąć i już był zupełnie gładki. Nie był kwaśny, był po prostu bardzo naturalny.
Smaczny, sycący, gęsty, naturalny; w dodatku beztłuszczowy - co się chwali. Szkoda, że nie jest trochę tańszy.

Ocena : 5/6
Kaloryczność : 49 kcal/opak. 130 g
Zakupione : Auchan
Cena : 1,68 zł

3 komentarze:

  1. Malutko kalorii ; ) Jednak wolałabym chyba zjeść więcej kalorii, a wybrać któryś ze smakowych, po prostu dla mnie serek musi mieć określony smak

    OdpowiedzUsuń
  2. To zależy do czego ma być użyty. Gdy robię sobie na śniadanie serek + małe jabłko w kawałkach + płatki/musli/otręby -> to naturalny sprawdza się najlepiej, gdyż nie muszę się obawiać czy smak nie będzie się "gryzł" z owocami z musli.
    Inaczej wygląda sprawa, jeśli jem sam serek :> Wtedy obowiązkowo musi mieć jakiś smak :D

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie te serki w marketach kosztują tyle samo (1.60 zł.-1.80 zł)a na osiedlu w Delikatesach Centrum są po 1.40

    OdpowiedzUsuń